07.06.2014

Heii ♥
Caly dzien szykowalam sie do napisania tego posta i dalej nie wiem o czym w nim napisac.. W czwartek byl bal, najlepszy <3 Cztery i pol godziny swietnej zabawy z przyjaciolmi. Pyszny poczestunek- galaretki z owocani, lody i wiele wiecej. To byla ostatnia impreza w tym roku szkolnym, niestety :( Ale bede ją dlugo wspominac.



W piatek dojadalismy ciastka i cukierki, ktore zostaly po balu. O 16 mielismy wystep w szkole podstawowej nr 2. Po wystepie chodzilismy jeszcze po festynie. Grilowalismy kielbaski, siedzielismy, gadalismy. Wieczorem jeszcze z Paula i Julka bylysmy na spacerku :) 
Dzisiaj rano bylam na cwiczeniach a potem u Julki, wracajac wstapilam do biedronki i byla juz 15. Zepsul mi sie telefon, znowu wylaczyl sie i nie da sie wlaczyc, w poniedzialek zaniose go do serwisu. Na wakacjach moze bede miala nowy. Dzisiaj wieczorem jeszcze bylam z Paula na miescie. Siedzialysmy na studni i gadalysmy. Wrocilam kolo 21, poszlam sie wykapac, zjadlam kolacje, a teraz pisze tego posta. Jutro ide do cioci na urodziy, a we wtorek turniej. Mysle ze kolejny post pojawi sie kolo srody :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz