27.08.2014

Back to school- biurkowy notatnik diy

Dziś mam dla Was pierwszy post diy! Jak wyrzucałam z szafki stare książki, żeby zrobić miejsce na nowe znalazłam jakiś stary notes ze spiralą, którego nawet nie używałam, więc pomyślałam że zrobię sobie stojący na biurku notesik. Co potrzebujemy, by zabrać się do pracy?
Ze starego notesu wyjmujemy wszystkie kartki, tak aby została sama spirala. Tniemy kartki na wielkość dla nas odpowiednią. Od dwóch kartek odcinamy podziurkowaną część i doklejamy do kartek technicznych (muszą one mieć wielkość taką jak wszystkie kartki). Na spiralę wkładamy kartki ( na początku te z bloku tehnicznego). Jeśli spirala jest za duża to po prostu odcinamy zbędny kawałek. No i oczywiście dekorujemy i DONE!

Efekt jest świetny, o wiele lepszy niż na zdjęciu ;) Zapraszam na aska klik.



1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do Libster Blog Award http://pineapplealexxx.blogspot.com/2014/09/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń