21.08.2014

Back to school- my school supplies

W Tescoza ok.8 zł. kupiłam notes kołowy i ozdobiłam okładkę według pomysłu jessiki i z boku dodałam ozdobny paseczek. Będzie służył mi w domu, głównie do nauki. Drugi kołobrulion kupiłam jakiś czas temu w biedronce. Prawie go nie używałam, a w tym roku posłuży mi na zapiski dotyczące bloga. Teczka w babeczki i ta przezroczysta są z Tesco.





Piórnik kupiony w Norweskim sklepie Nille za ok.20 zł. Do suwaka doczepiłam brerok pączka, który kupiłam chyba z gumą orbit. Bardzo spodobał mi się ten piórnik, ponieważ jest przezroczysty i wszystko łatwiej w nim znalźć, a do tego fajnie wygląda. 

 


Moje piórnikowe skarby! ♥♥ Kolorowe długopisy i ołówki automatyczne z Empiku. Rysiki do ołówków. 4 różowe ołówki z Tesco i 2 z Carrefoura, długopis z zakreślaczem, korektor, gumka do ścierania, 3 małe zielone ołówki z leroy merlin, linijka, ozdobione przeze mnie klipsy i karteczki samoprzylepne. Wydaje się, że jest tego dużo, ale w moim piórniku jest jescze sporo wolnego miejsca.




Granatową torbę z kotkiem, miętowy placak i czarny z panterką kupiłam jakiś czas temu w Croppie. Chyba w tym roku nie będę kupowała nowego plecaka, ponieważ te są jeszcze w stanie wręcz idealnym :)





 Zeszyty- 6 z nazwą przedmiotu na okładce, 2 z oxford i 2 grubsze do polskiego i matematyki. Muszę jeszcze dokupić przezroczyste okładki i troszkę je ozdobić :)





No i oczywiście książki.





Podsumowując:



To narazie tyle moich rzeczy do szkoły, pewnie jeszcze coś dokupię lub sama zrobię :) Dodam jeszcze jeden lub dwa posty z serii Back to school, ale jutro jadę na wesele, a wracam w następnym tygodniu, więc pojawi się on w okolicach początku roku :p Jeszcze kilka zdjęć w mojej nowej fryzurce!  ♥♥





1 komentarz:

  1. Ten przerobiony notes jest fajny :)
    Podoba mi się też piórnik. Plecaki już co prawda nie w moim stylu, ale też na swój sposób fajne ;)

    OdpowiedzUsuń