17.08.2014

Selfie time!

 
Cześć! ♥

Dzisiaj przychodze do Was z mnóstwem zdjęć z Patrycją! Jutro lub pojutrze dodam post Back to school. A tak poza tym to u mnie wszystko świetnie, tylko wczoraj strasznie zmokłam, bo szłam sobie z Olą i Wiki do parku spotkać się z Patrycją, a tu nagle zerwała się burza. Dziś też widziałam się z dziewczynami :) Za dwa tygodnie początek roku. Będę tęskniła za tym stanem, w którym nie musimy nic robić, ale te wakacje będę wspominać cudownie    Za tydzień jadę na wesele siostry ciotecznej :)Przypomniało mi się jeszcze jak panna młoda machała nam dziś z takiej limuzyny haha. Dzisiaj chyba ze 100 razy słuchałam tej piosenki klik, jest boska, kocham ją!  

Przejdźmy już do zdjęć 






Mam nadzieję, że wy też spędzacie miło wakacje ♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz