14.09.2014

Back to school- porady dotyczace organizacji


kolorowe zakładki

Na spinacze przykleiłam kawałki ozdobnej taśmy, a dodatkowo kupiłam w biedronce kolorowe zakładki indeksujące, które sprawują się naprawdę świetnie!



organiser book

Skarbnica wszystkich myśli- listy zakupów, pomysły na posty, notatki do szkoły..




puszka lub pudełko na drobiazgi

Możecie tu wrzucać co tylko chcecie, ja trzymam tam kolorowe taśmy, myśli na luźnych karteczkach, różne zakładki, a czasem nawet wrzucę gumki czy wsuwki do włosów.





biurkowy notatnik

Dobrze wam znany z posta diy. Zapisuję tu rzeczy do zrobienia, listę zakupów i tytuły piosenek, które mam ściągnąć. Taki notatnik warto mieć, ponieważ tylko na niego spojzysz i już wiesz co masz dziś zrobić ;)






aplikacja na telefon

Ja używam aplikacji Ego timer. Mi ona wystarcza. Zapisuję tam rzeczy do zrobienia, spotkania, cele, a także luźne notatki.


No to tyle, jeśli chodzi o moje sposoby na organizacje. Jutro znów do szkoły od 7.30 do 14.55. Dzisiaj prawie cały dzien odrabiałam lekcje, na dwór wyszłam dopiero koło 18. Zastanawiam się ostatnio czy założyć instagrama, jak myslicie?

4 komentarze:

  1. załóż instagrama

    OdpowiedzUsuń
  2. jestesmy na tak �� /julka k

    OdpowiedzUsuń
  3. biurkowy notesik mnie powalił :d mega słodki
    Może obserwacja za obserwację ? ;) Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:* ps.sprawdzam listę obserwujących ;)

    Serdecznie zapraszam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie też muszę pomyśleć o założeniu organizera na nowy rok szkolny
    Komentarz za komentarz?
    Blondeismynature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń