27.09.2014

heii kochani!!

Na początku chciałam Was bardzo przeprosic za moja dluga nieobecnosc, ale nie miałam pomyslów na posty, ani czasu aby je napisac. Polubiłam juz nowa klase, ale nie wiem jak przeżyję ten rok szkolny. W szkole spędzam 7-8 godzin, potem zajęcia dodatkowe, lekcje też sie same nie odrobią. Ale już dosyć narzekania! Jutro jadę do lublina, a dzisiaj byłam z Julką na zdjęciach, niestyety pogoda nie była idealna, ale zdjęcia wyszły całkiem nieźle. W srodę byliśmy w kinie na filmie Miasto 44. Czy mi się podobał? Trudno powiedzieć, muszę sie przyznać ze film byl mega straszny, nie będę go opisywać, bo pewnie większość z Was już go widziała. Wróćmy jescze do tematu szkoły, niedługo będziemy mieli wycieczkę, nasza wychowawczyni jeszcze zastanawia się gdzie pojedziemy, ale możliwe że to będzie Zamość lub Sandomierz. Planuję również zmienić wygląd bloga. Nie mam jeszcze pomysłów, oraz nie jestem co do tego profesjonalistką ale może uda mi się stworzyć coś oryginalnego i przejrzystego. Chciałam Wam powiedziec żebyscie nie pisali w komentarzach rzeczy typu: obserwacja na obserwacje?. Jeżeli spodoba Wam się mój blog, zaobserwujcie, a ja na 100% się odwdzięczę. A jesli chodzi o obserwatorów to jest juz 12 meeega Wam za to dziękuję i dziękuję również za każdego kolejnego ♥♥ 

Piosenka tygodnia: KaeN feat. Cheeba, WdoWA - Zbyt wiele










bluzka/tally weijl ♥ spodnie/cropp kurtka/house  

1 komentarz:

  1. nie przejmuj się, to normalne że zaczela sie szkoła i trzeba też poświecać jej czasu :) wg mnie 7-8h w szkole to zdecydowanie za dużo!
    zaobserwowałam Ciebie i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń