10.10.2014

Autumn

heii!!
Właściwie nic ciekawego sie nie wydarzyło, ale jakoś poczułam potrzebę do Was napisać. Jesień to pora roku, której najbardziej nie lubie, ale na razie jeszcze pogoda jest ładna. Teraz praktycznie codziennie mamy jekieś sprawdziany lub kartkówki, tyle nauki, dramat. Jeszcze od poniedziałku zaczął się Empik.
Zmieniłam nagłówek bloga, ale sama nie wiem czy ten nowy jest ładniejszy, jak myślicie? Planowałam zrobić małe rozdanie, ale stwierdziłam, że poczekam aż będzie więcej obserwatorów :) Przepraszam, że posty pojawiają sie tak rzadko, ale nawet jak bardzo staram się znależć czas to i tak mi się to nie udaje. 
Piosenka na dziś- Pezet-co mam powiedzieć



czapka/ cropp/39.99





Podoba Wam się nowy nagłówek bloga?


1 komentarz:

  1. Świetna czapka i cudowne zdjęcia. Bardzo fajny nagłówek tak samo jak cały wygląd bloga. Obserwujemy? Jeżeli tak odpisz u mnie. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń