14.10.2014

If I stay

heii kochani!

Wczoraj z Olą i Paulą byłam na filmie Zostań jeśli kochasz (if I stay).

Film był świetny i szczerze go polecam. Film opowiada o młodej dziewczynie, która podczas podróży samochodem z rodziną zostaje nagle odseparowana od swojego ciała i zmuszona patrzeć na wypadek, w którym giną jej rodzice a ona i brat zostają poważnie ranni. Następnie wspomina istotne wydarzenia i osoby ze swojego życia, kiedy jej ciało leży w śpiączce.
Mieliśmy wycieczkę klasową do lublina na pokazy chemiczne, a wracając wstąpiliśmy do McDonalda. Pogoda jest tak ładna że może w końcu polubię jesień!




5 komentarzy:

  1. Ja dopiero jadę na ten film w przyszłym tygodniu. Śliczne zdjęcia ;3
    Poklikasz w linki przy ostatnim poście?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na tym filmie, i bardzo mi się spodobał. Bardzo fajny blog wpadłam zupełnie przypadkowo! Obs za Obs ??
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zachęciłaś mnie do obejrzenia :3
    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO tez byłam na tym filmie, na prawdę daje do myślenia :) Co do bloga wiem że to juz pisałam, ale bardzo mi się podoba układ i wystrój bloga :)
    Ja zapraszam na swojego bloga mam nadzieje że znajdziecie tam coś co was zainteresuje. Obserwuje mam nadzieje na to samo :) http://dontperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń