08.11.2014

My new backpack ♡

Heiii ♥
Nie pisałam do Was prawie dwa tygodnie, ale nie miałam czasu. Teraz mam długi weekend- do szkoły idę dopiero w środę. Pare dni temu mieliśmy sesję zdjęciową naszej grupy Grubo Crew. Dzisiaj byłam z Olcią na zdjęciach. Przyszedł mi plecak z zalando klick. Nie miałam jeszcze okazji pójśc z nim do szkoły, ale mam nadziję, że będe z niego zadowolona. Plecaki mi-pac są naprawdę świetne,już dawno chciałam mieć taki plecak i wkońcu go dostałam :) W szkole mamy teraz mase nauki i ciągle jakieś testy lub kartkówki :(
Odsyłam Was do filmiku Lucy klick, który jest naprawdę świetny, no nie będę już wiecej nic mowic, oglądajcie! Mam chęć zrobić świeczki diy klick. Dobra nie będę sie barsdziej rozpisywać, czas na zdjęcia!

















6 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie zobaczę te świeczki.
    Zapraszam na mojego bloga http://juulcix-julka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam :*
    U mnie nowa sesja! Zapraszam serdecznie :
    http://patrycjawysowska.blogspot.com/2014/11/weronika-wolf.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytałaś się o wspólną obserwację, ja już a teraz czekam na obiecany rewanż :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zdjęcia :*
    odkryjciesiebie.blogspot.com/ jeśli chcesz to wpadaj, bo dopiero zaczynam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Tańczysz z moimi znajomymi z Koloni ! :D Fajnie że tańczysz :)
    Mój blog - Klik ! :)

    OdpowiedzUsuń