30.11.2014

Winter & Snow

hello ♥
Zimaaa! Pewnie już dawno zauważyliście, że na dworze śnieg. Uwielbiam zimę! Mikołajki, gwiazdka, a 4 stycznia moje urodziny :) Dziś byłam z Olą i Olą na łyżwach, było swietnie, chociaz strasznie zmarzłam- to chyba jedyny minus zimy.

Siedzę sobie teraz w moim kombinezonie, czekam aż moje nowe diy wyschnie z farby, nie długo dodam posta i dowiecie sie co dzisiaj zrobilam :) 
Jutro 1 grudnia a ja nadal nie opracowalam jak mozna dostawac dobre oceny, wychodzic z przyjaciolmi w czasie tygodnia, zostac w formie, blogowac i miec okolo 8 godzin snu... Czas tak szybko leci, wydaje mi sie jakbym poprzedniego posta dodawala 3 dni temu, a nie 3 tygodnie.
Oglądajcie ostatni odcinek banshee klick

ciepłe skarpetki  / house 





Trzymajcie się cieeepluko <3 i korzystajcie z zimy na wszystkie sposoby :)

15 komentarzy:

  1. Też lubię zimę, ale nie podoba mi się w niej to, że jest taaak zimno. Jeszcze nie ma śniegu, a ja już nie mogę wytrzymać! Podoba mi się na Twoim blogu! Obserwuję i byłoby bardzo miło, gdybyś Ty też to dla mnie zrobiła! :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śmieszne skarpeciochy:D

    +zostaję u Ciebie na dłużej i zapraszam do obserwacje również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! ♥ Świetny wygląd ! zostanę na dłużej ♥

    memoriessblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie śniegu nie widać! Zapraszam do mnie i wspólnego obserwowania jeśli zechcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie śnieg leży od dłuższego czasu.
    Wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. również oglądam Banshee ♥
    słodkie masz skarpetki ! ;))

    pytałaś o wzajemną obserwacje, zacznij pierwsza, powiadom mnie a na pewno się odwdzięczę ♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety dopadła mnie choroba i na razie czas spędzam w ciepłym łóżku :)

    Zapraszam do siebie xx
    agata-baczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytatlas o wspólną obobserwację, ja już I czekam na ulu czci wy rewanż ;)Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytałaś o wspólną obserwację. Ja obserwuję i czekam na to aż ty zaobserwujesz
    http://royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chcę na lodowisko ! Bardzo fajne zdjęcia. Może wspólna obserwacja ?

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. o niee, kolejna ma śnieg! a ja dalej nic :(( ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie dwa razy w tym roku padał śnieg, ale za każdym razem na drugi dzień już bylo po wszystkim :/
    Wesołych świąt! I zapraszam do mnie na bloga ;)

    http://zmojejstronyobiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No masz rację, jedyny minus zimy to właśnie to, że marzniemy ... brrr...ja tam uwielbiam jak już tak ciemno jest, a jednak od tego śniegu jest tak jasno <3 no i oczywiście największe plusy zimy to ferie, kocyk i herbatka <3 Super post i fajne zdjęcia :D
    Zapraszam do siebie, mam nadzieję, że Ci sie spodoba. Może wspólna obserwacja?
    http://emotional-empathy-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń