07.01.2015

Nowy rozdzial

Heii!
Przez całą przerwę świąteczną nie dodawałam posta, a właściwie ostatnia notka pojawiła się 3 tygodnie temu. Dlaczego? Bo, zastanawiałam się długo nad usunięciem tego bloga i postanowiłam na pewien czas wziąć sobie 'urlop'. Nie wiem dlaczego pod jednym postem jest 15 komentarzy a pod innym nie ma ani jednego. W ostatnich dniach byłam ogólnie w złym stanie. Nie mogę się do niczego zmotywować w pewnym stopniu pomaga mi książka Bądz swoją siłą przez 365 dni w roku. Muszę powiedzieć, że rok 2014 wiele mnie nauczył i bardzo się zmieniłam. Ze względu na to postanowiłam w swoim życiu, jak i na blogu zacząć nowy rozdział. Zrozumiałam, że  jeżeli chcemy coś w życiu robić, jeżeli to daje nam radość to zważywszy na wszystko powinniśmy to robić. Lubię bloga, chociaż spodziewałam się, że po ponad połowie roku będzie on bardziej popularny, ale mimo wszystko chce dalej go prowadzić, tylko nieco inaczej. W skrócie zaczynam od nowa!!! Pierwszym postem na moim 'nowym' haha blogu będą ulubieńcy miesiąca. Ulubieńcy miesiaca grudnia, trochę spóżnione, ale będą :) Chciałabym, żebyście teraz to wy wybierali tematy na moje posty, bo to w końcu wy czytacie ten blog. Jakie chcielibyście posty? Co dostałam na urodziny? czy może Jakie blogi czytam? Jeżeli macie inne pomysły to piszcie w komentarzach. Będę wdzięczna jeżeli w komentarzach będziecie pisać mi również pytania :) Tak w skrócie co się u mnie działo ostatnio- więc dzisiaj wróciłam do szkoły, całą przerwę świąteczną praktycznie nic nie robiłam, prócz oglądania youtuber'ów takich jak AjgorStuu czy Rezi. Co dostałam na święta? Długo wyczekiwanego Iphone 5, bardzo spodobał mi się ten system i nie ma rzeczy, która w tym telefonie mi się nie podoba, noo może oprócz tego że mam snapchata po włosku haha A tak przy okazji wbijajcie na mojego instagrama xeymaar i snapchata też xeymaar. Ja się już z wami żegnam i dziękuję wszystkim, którzy dotrwali i przeczytali do końca 



10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i bardzo fajny blog :)
    Zapraszam do mnie
    talaiwiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę powodzenia w nowym blogowym zyciu :D

    Zapraszam Cię serdecznie na nowy post :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. również czytam tą książkę, ponownie :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh dobrze ,że nie zrezygnowałaś z bloga ! - fajny mix
    i każdemu zdarza się tak "dłuuuższa" przerwa w blogowaniu :)

    Co do pytań :
    - czy masz rodzeństwo
    - co chcesz zaliczyć do "must have " 2014 roku
    - czym jest dla ciebie blog
    - jakim aparatem wykonujesz zdjęcia
    - czy miałaś wcześniej jakieś blogi ?

    mam nadzieję ,że pytania Ci się spodobały

    http://wana-wanaa.blogspot.com/ - Zapraszam w wolnych chwilach ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, że nie usunęłaś bloga! Nigdy tego nie rób!
    Co do propozycji na nowy post... Może jeśli masz rodzeństwo to zrób z nim jakiś tag?
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że nie usunęłaś bloga. Nie martw się, raz jest lepiej, raz gorzej. Też to znam :)
    Co do wspólnej obserwacji- ja już, czekam na Ciebie :)
    Mój blog-kliik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mix ! Cieszę się,że nie zrezygnowałaś z blogowania :)
    Zapraszam w wolnej chwili http://adtadtadta.blogspot.com/
    obs=obs zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę że jednak piszesz :)
    Jeśli chcesz więcej komentarzy po prostu odwiedzaj więcej blogów ;)
    Najważniejsze to się nie poddawać :)
    Z miłą chęcią zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń