16.01.2015

Q&A

Heiii!
Dzisiaj mamy pierwszy Q&A! Co działo się u mnie ostatnio? W szkole masa sprawdzianow, po przyjsciu do domu odrabianie lekcji, czasem dodatkowe zajęcia, a gdzie czas na odpoczynek? Niedługo koniec semestru, a ja jeszcze nie wpadłam w tą szkolną rutynę. Cieszę się, że jestem teraz w innej szkole, ale tęsknię za tym kiedy mogłam położyć sie w spokoju na łóżku ze świadomością, że mam chwilkę wolnego. W sumie czas mam tylko w piatki, więc w każdy piatek bedzie nowa notka! :)
Pod ostatnim postem zadawaliście mi pytania, jestem za to baardzo wdzięczna i mam nadzieję, że pojawią sie one też tutaj :) Skoro dostałam pytania postaram sie na nie odpowiedziec jak najciekawiej!
1.czy masz rodzeństwo?
Jestem jedynaczką i się z tego bardzo cieszę hehe
2.co chcesz zaliczyć do "must have " 2014 roku?
Na 100% zaliczę książkę bądź swoją siłą przez 365 dni roku, myśle, że mogę zaliczyć równiez Iphone 
3.czym jest dla ciebie blog?
Blog jest dla mnie swojego rodzaju wyzwaniem, pewną lekcją. Bardzo chciałabym mieć popularnego bloga, ale mam nadzieję, że na to przyjdzie czas. Myślę, żę mogę powiedzieć, że blog jest tak jakby pamiętnikiem, dzielę sie z wami swoim zyciem i myśle, zę moge moich czytelnikow nazwac przyjaciolmi :) teraz kiedy blog jest cześcia mojego zycia-myślę o was bardzo czesto ♥♥
4.jakim aparatem wykonujesz zdjęcia?
Zdjęcia robię Iphonem 5, ale niektóre są wykonane lustrzanką canon eos 600D
5. czy miałaś wcześniej jakieś blogi? 
To jest mój pierwszy blog :)
Mam nadzieję, że pytania się wam spodobały i że bedziie wiecej takich postów, zachęcam do zostawienia komentarza :) Jutro pojawią się ulubieńcy miesiąca!
dziękuję że jesteście 



2 komentarze:

  1. Świetny blog, oby tak dalej Kasia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, bardzo interesujące wpisy. ☺��

    OdpowiedzUsuń