25.07.2015

COMMON WHITE GIRL TAG

heii kochani!
Dziś mam dla Was tag, ponieważ uwielbiam tagi i są to jedne z moich ulubionych blogowych wpisów, jak też filmów na youtube. Jeśli tag Wam się spodoba napiszcie w komentarzu, wtedy będę wiedziała, że mogę robić ich więcej :) A teraz po prostu przejdźmy do pytań.

1. Jaki jest twój ulubiony napój ze starbucks'a?
Od razu mówię, że nie za często piję w starbucks'ach, ale jeżeli już tam jestem to najczęściej zamawiam frappucino carmel.




2.Ile czasu zajmuje ci przygotowanie się rano?
Więc kiedy idę do szkoły zajmuje mi ok. 25-30 minut, a w wakacje ok. 15-20 minut :)

3. Ile selfie robisz dziennie?
Jak tylko dostałam iphone to potrafiłam robić po 100 zdjęć dziennie, na których w większości miałam taką samą minę haha Ale ostatnio jakoś mi przeszło i wykasowałam z telefonu około 4000 zdjęć, ale to nie była nawet połowa, teraz szczerze mówiąc robię kilka selfie dziennie, no chyba, że chcę zmienić profilowe.




4.Ilu masz obserwatorów na instagramie, a ile zdjęć?
Zdjęć mam mało bo tylko 21, a obserwatorów 190. Zapraszam na instagrama! klik

5.Czy nosisz tą samą rzecz po kilka razy?
Zazwyczaj robię przemyślane zakupy, i nie rozumiem jak ktoś może nałożyć coś raz i potem odłożyć to do szafy na stałe.

6.Czy jesteś rasistką?
Nie, myślę, że tolerancja i szacunek są bardzo ważne.

7.Czy używasz słów LOL i OMG na głos?
Raczej nie, chociaż czasem się zdarza :)

8.Instagram, Twitter czy Tumblr?
Zdecydowanie instagram.

9.Jak spędzasz większość swojego czasu?
Kiedy mam czas wolny, to dużo siedzę na łóżku z laptopem, ale staram się też ćwiczyć, lub wychodzić ze znajomymi, uwielbiam tez czytać książki, oglądać filmy, youtube czy snapa lub słuchać muzyki :)
10. Kto jest twoim ulubionym youtube'rem?
Naprawdę yt oglądam baaardzo często i spędzam przy tym chyba najwięcej czasu, nie umiem wymienić wszystkich osób, które oglądam i uwielbiam, ale moje ulubione to chyba RedLipstickMonster, Stylizacje, Stuu, Rezi, Kaiko, Lucyandlucy1, Maybaby, Blow, Naruciak, Vojtaz, MamaMiaMakeup, Aspyn Ovard, Karol Paciorek, za dużo jest osób, które oglądam, aby wymienić je w jednym poście :(

11.Czy jesteś zakupocholiczką?
W pewnym sensie tak, a w innym nie. Zawsze znajdę coś co bedę chciała kupić, ale potrafię się powstrzymac od zakupu zbędnych rzeczy. Ale uwielbiam chodzić na zakupy :D

12.Czy robisz zdjęcia jedzenia zanim je zjesz?
To jest żenujące, ale taak! Oczywiście nie wszystkiego, ale jeżeli coś naprawdę ładnie wygląda i aż prosi się o zdjęcie to je robię.



13.Czy nosisz makijaż codziennie?
Tak. Wyjątkiem są tylko dni, kiedy np jestem chora lub nigdzie nie wychodze.

14.Jakie są twoje oceny w szkole?
W tym roku dla mnie są bardzo dobre, ale dla rodziców dalej nie są w 100% zadowalające, chyba nikogo to nie zdziwi, ale może dlatego, że w tym roku zaczełam tak serio się uczyć głownie tego, co mnie w jakiś sposób interesuje.

15.Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
Zdecydowanie nie. Często wyglądam tak źle, że sama nie mogę na siebie patrzeć, najczęściej jest to spowodowane włosami, które układają się dobrze tylko kiedy siedzę w domu i wcale nie muszę wyglądać ładnie.

I to były chyba wszystkie pytania z tego tagu, dajcie znać w komentarzach czy post Wam się spodobał i jakie posty chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)
do następnego!

68 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten tag :) Ciekawe odpowiedzi! Też robię zdjęcia wszystkiemu, co wygląda w jakikolwiek sposób ciekawie i ładnie.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło dowiedzieć się o Tobie tych kilka ciekawostek :)
    Mamy trochę wspólnego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie czyta się takie tagi. Chyba aż sama się zdecyduje kiedyś napisać bo coraz bardziej mnie zauraczają. Fajne odpowiedzi! :)
    _____
    Przy okazji mam do ciebie ogromną prośbę! Staram się o współpracę z sheIn i bardzo potrzebuję kliknięć od ciebie! Jeśli zamierzasz mi pomóc to nie zapomnij wspomnieć o tym w komentarzu na blogu- będę starała się odwdzięczyć. Zapraszam na nowy post ✿♡na queenxfangle.blogspot.com♡✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na notkę ;) super się czyta twoje odpowiedzi! Też nie jestem rasistka, to podłe jak nieraz ludzie potrafią być okropni, bo ma on tylko inny kolor skóry :/
    http://adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 zdjęć dziennie? łał, masz upodobanie do cykania fotek ;)
    Super odpowiedzi ;)
    Pozdrawiam!

    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci,że masz Iphona 5 <3 Ile kosztował i gdzie kupiłaś ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go na allegro :) i kosztował prawie 2000 ;)

      Usuń
  7. Ja też zazdroszczę że masz Iphona 5 , nie byłam nigdy w StarBuks ale jak będę to napewno spróbuje frappucino carmel.

    igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Ja też oglądam Reziego i Stuu. Będę zaglądać tu częściej a teraz zapraszam na mój blog
    dream-on-pastel-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię robić zdjęcia jedzeniu które ładnie wygląda :D
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie jest dowiedzieć sie o tobie tylu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rob wiecej tagow. Tez ostatnio przeszlo mi z robieniem selfie haha
    Pozdrawian

    roksana-kedzierska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rob wiecej tagow. Tez ostatnio przeszlo mi z robieniem selfie haha
    Pozdrawian

    roksana-kedzierska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rob wiecej tagow. Tez ostatnio przeszlo mi z robieniem selfie haha
    Pozdrawian

    roksana-kedzierska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog ;) fotki tez piekne pozdrawiam ;*
    http://mazix3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia!
    Zaobserwowalam i liczę na to samo ;)
    Different--lifetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia!
    Zaobserwowalam i liczę na to samo ;)
    Different--lifetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia!
    Zaobserwowalam i liczę na to samo ;)
    Different--lifetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do selfie to mam podobnie, bo czasami zdarzają sie takie dni, że nie zrobię żadnego zdjęcia, a jak chce gdzieś dodać czy zmienić profilowe to jest ich mnóstwo i wszystkie podobne haha :0
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Też oglądam wielu youtuberów :)) m.in age grzelak, martina, topową dyche... :))
    Zapraszam na nowy post, z Wiednia ♥ Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy TAG, niektóre odpowiedzi są bardzo ciekawe ;) Także lubię oglądać youtub'e, ale nie robię tego ostatnio tak bardzo często :D

    Pozdrawiam, atramka xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam podobnie z selfie. Niedawno popsułam telefon i tęksnie za tym hah. Podpobne jestesmy!
    http://nieasymetrycznie.blogspot.com/2015/07/dlaczego-ludzie-plotkuja.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy tag! Też oglądam dużo yt!
    Pozdrawiam, DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ciekawe odpowiedzi sprawiasz wrażenie bardzo mądrej też lubie tych youtuberów szczególnie lucy i ubolewam, że nie widać jej ostatnio na youtube. obserwuje i zapraszam do siebie www.nasztalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na połowę tych pytań nie mogłabym odpowiedzieć :)
    Staraj się więcej opisywać, ludzie lubią takie tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy post,design bloga jest piękny! :3
    obserwuję ;3
    http://happypanda022.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Rózwnież uwielbiam karmelowe frappe w starbucksie.

    Obserwuję i licze na uczciwy rewanż http://wiki-wikitta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne odpowiedzi i fotki.
    Zapraszam do mnie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super tag :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na bieżąco oglądam Stuu, ReZi'ego, Dubiela, Woźniaka, LM96, a resztę od czasu do czasu :)


    Może wzajemna obserwacja? Jeśli tak, zaobserwuj i w komentarzu dopisz "Obserwuję" :)
    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. bardoz ciekawe fakty i swietne zdjecia!
    zapraszam http://natalia-natiii98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne odpowiedzi, strasznie lubię oglądać i czytać TAGI może na swoim blogu też jakiś zrobię, zainspirowałaś mnie.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy post, mi by się nie chciało tak odpowiadać na pytania

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne odpowiedzi.
    Ja na niektóre odpowiedziałabym zupełnie inaczej.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja osobiście nie lubię Starbucks'a i nie rozumiem tej fascynacji, a tag ciekawy

    Buziaki
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie piłam w Starbucksie :)
    Bardzo ciekawy tag :)
    obserwuję
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham takie posty <3 dowiedziałam się dużo o tobie + piękne selfie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. RedLipstickMonster jest świetna! :D Udało mi się ją złapać na Orange Warsaw Festival!
    Też uwielbiam Frappucino Carmel ze Starbucksa. :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post :)
    Zapraszam: mosionek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. super post dzięki temu coś się o tobie dowiemy
    widzę, że tak jak ja bardzo lubisz robić sobie selfie :)
    http://spam2506.blogspot.com/2015/07/soba-byc.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post!

    everythinggnothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy post, można się o Tobie sporo dowiedzieć i to w różnych tematach, nie tylko w jednym;>

    Na tych selfie masz bluzę, która bardzo mi się podoba <3

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny tag ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo supeer post i świetny wygląd blog ! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny tag ;)
    Dużo razy oglądałam go na yt ale szczerze mówiąc chyba ani razu nie widziałam go na jakimś blogu. :)
    Zapraszam : http://alexxis.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Również najbardziej lubię instagrama :)
    Ciągle oglądam yt, lubię jeszcze Ajgora Ignacego, Prawilnego Igora i Yoczooka :)
    Pozdrawiam! :D
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. http://bezdyskusji.blogspot.com/ <--- Nowe posty ,zapraszam do obs

    Bardzo dużo można się dowiedzieć z takich wpisów ;) Myślę ,że fajnie jak dodajesz "coś" o sobie i oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny tag! ;)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie.
    Claudia.xx

    http://claudiasusansblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Gdybym miała odpowiadać na ten tag, pewnie w 90% użyłabym tych samych odpowiedzi :
    xchanelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post, a blog fantastyczny *.*
    Może wpadniesz do mnie?
    http://kaamccia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. ja również uwielbiam czytać wszystkie tagi. Twój także przypadł mi do gustu, świetne odpowiedzi. :)
    www.odrobina-ciepla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny tag :D
    Ja też bardziej wolę instagrama od tumbrla :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Super tag :)

    Zapraszam do siebie!
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeden z moich ulubionych tagów. :D Przyjemnie się czytało. :)
    http://jeeverlly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne odpowiedzi :)

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    POKLIKAŁABYŚ W 7 LINKÓW POD KOLAŻEM NA MOIM BLOGU?
    Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć! Mogę polecić lub zaobserwować Twojego bloga za podanie cen ;) Bardzo proszę o pomoc, będę wdzięczna!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  55. Super tag, tez oglądaj Red Lipstick Monster ;)
    nataliasolak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ekstra tag, też go kiedyś zrobię! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Mi też się właśnie włosy bardzo dobrze układają w domu,ale jak mam wyjść to nie.Zazwyczaj denerwuje się kiedy chce wyjść a jest mega gorąco no to chce sobie zrobić koka i nigdy mi nie wychodzi taki jak np.siedzę sobie w domciu :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://ziajka98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajne odpowiedzi, uwielbiam tego typu wpisy bo można się wiele o kimś dowiedzieć :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam wrażenie że na tym zdjęciu jesteście w London Eye, czy to prawda?
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  60. Zostałaś nominowana do LBA więcej na moim blogu :) http://sandrasaanderaablog.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  61. Och, mamy dużo wspólnego! Uwielbiam frappucino carmel, oglądamy podobnych youtuberów!
    Blog bardzo mi się spodobał, obserwuję!
    Zapraszam do mnie, niedawno zaczęłam
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. masz przepiękne włosy!!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajny Tag ❤️
    http://everythingbyjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń