03.08.2015

NAJDLUZSZA PODROZ/THE LONGEST RIDE

heii!
Dziś kolejna recenzja jakże cudownego i wzruszającego filmu, jednego z najlepszych jakie widziałam, albo i najlepszego. Wydaje mi się, że każdy kolejny film, jaki obejżę jest lepszy od poprzedniego. Na wstępie chcę Wam gorąco polecić Najdłuższą Podróż, obejżyjcie, a na pewno nie pożałujecie- obiecuję!
Jest to film na podstawie książki Nicholasa Sparksa, nie czytałam jej, ale przyjaciółka powiedziała mi, że rożniła sie od filmu, jestem ciekawa co do tych rożnic i tego jak Nicholas Sparks opisał tę "miłość" bo film jest oczywiście o miłości. O miłości Sophii, która dostaje propozycję stażu w nowojorskiej galerii sztuki, i Luke'a, którego największą pasją jest rodeo. Kiedy wracają z randki, widzą palące sie auto, w ktorym uwięziony jest Ira, kiedy Luke wyciąga go z samochodu, prosi aby Sophia wzięła pudełko- niezwykle cenne dla staruszka. Kiedy Ira jest w dobrym stanie w szpitalu dziewczyna odwiedza go i czyta mu listy, znajdujące sie w pudle, w ten sposob dowiadujemy sie o jego zyciu, które dzielił z Ruth. Poprzez spotkania w szpitalu Sophia odkrywa, że ona i Luke mają wiele wspólnego z Irą i jego żoną, która jakiś czas wcześniej zmarła. Luke i Sophia czują, że mogą się od nich wiele nauczyć. 






Chcesz serię back to school?
Jaki jest Twój ulubiony film?
Do następnego!

35 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten film! Ostatnio go oglądałam i u mnie również znalazł się wysoko, jak nie na samej górze. Bardzo wzruszający.

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten film! Nie mam jak go ując w słowa jest tak cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakos nie przypadł mi do gustu.. Ale to dlatego ze ja ogolnie takich filmow nie lubie, ale za.to fajnie to zrecenzowalas :)
    http://margarett-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam ten film chyba z 4 razy ! <3 świetny!
    http://karolina--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na nim w kinie, coś cudownego!
    Uwielbiam go :D
    emkablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony film to PS.Kocham Cię *o*
    nie oglądałam najdłużeszj podróży ale chyba się skuszę
    obserwujemy? daj znać u mnie x
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. aż go jutro chyba oglądnę ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej książce, koniecznie muszę przeczytać! A od tego autora czytałam już 'Ostatnią piosenkę" :)
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak! Chcę serię Back to School :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym filmie, ale chyba go obejrzę. Czekam na serię Back to School :D
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie skończyłam oglądać i muszę przyznać, że pokochałam go <3 kocham tą historię, kocham tych bohaterów, kocham całe to miejsce z filmu <3 To ile emocji przeżywałam oglądając go to jest nieprawdopodobne <3 Uwielbiam Sparksa za to, że wywołuje u mnie tyle emocji i każda historia, która wypłynęła z jego rąk, umysłu jest moją ulubioną <3

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam iść na to do kina, ale zdecydowałam że jednak obejrzę go w domu i musze się w końcu do tego zabrać, a Ty jeszcz bardziej mnie zachecilas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na nowy post, moje podsumowanie lipca ♥
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tym filmie, sporo osób mówi, że świetny i że płakało na nim, muszę go obejrzeć:)
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na moje oko recenzja zdradza zbyt wiele szczegółów.. ale i tak 10/10! :D Na pewno sięgnę po ten film, bo ostatnimi czasy brakuje mi romansów.

    Co u mnie? Ostatnia okazja na możliwość zostania nominowanym do Liebster Blog Award! Wystarczy skomentować najnowszy post, podając link do swojego bloga, by później ewentualnie zostać wylosowanym. Zapraszam serdecznie! :3

    http://hint-of-relief.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie uwielbiam takie filmy, więc pewnie w najbliższym czasie zobaczę. W końcu wieczorami nie mam zbytnio nic do roboty :)
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam ten film! W ogóle filmy na podstawie książek Sparksa są świetne! Zresztą książki też się bardzo przyjemnie czyta :)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<
    Mogę liczyć na kilka klinięć w tym poście?
    >wishlista DRESSLINK KLIK<
    + obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam tylko książkę, niestety filmu nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam zamiar obejrzeć ten film :)

    Mój Blog - klik!
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę koniecznie obejrzeć ten film.
    No pewnie,że tak.Chętnie zobaczę u Ciebie back to school :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://ziajka98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. po opisie wykonanym przez Ciebie zgaduje że film jest bardzo ciekawy z chęcią go obejrze.Zaoobserwowałam twojego bloga i czekam na serię back to shool

    luafashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten film jest naprawdę świetny oglądałam ♥♥

    http://kingastanczewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwiekbiam film 'Pamiętnik' i chyba sięgnę po książkę Sparksa, chociaż narazie czytam dwie i żadnej nie mogę skończyć (Tajemnice haremów i Pułapka Uczuć). Gdyby byłam nad morzem jego książki były po 10 zł. Żałuję, że żadnej wtedy nie kupiłam.
    Zapraszam na nowy post!
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Film z pewnością kiedyś obejrzę, bo jestem swego rodzaju kinomanką. Osobiście kocham się w Igrzyskach Śmierci. Przyznam, ze uwielbiam blogi prowadzone z pasją, właśnie takie jak Twój. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę koniecznie zobaczyć ten film. Ja uwielbiam LOL, nigdy mi się nie znudzi.
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Zapraszam na nowy post! wiki-wikitta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny blog, śliczne zdjęcia. Życzę powodzenia i wytrwałości w dalszym systematycznym prowadzeniu :)

    zapraszam do siebie: modnyduet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie oglądałam tego filmu, ale może w końcu się zbiorę i obejrze go. Fajny blog i notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie oglądałam tego filmu, a jeżeli chodzi o mój ulubiony z tego typu gatunków to 3 metry nad niebem i LOL

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie oglądałam tego filmu, ale dużo dobrego o nim słyszałam. Co do mojego ulubionego filmu... Na ten moment Papierowe Miasta (cara to perfekcja) i LOL zdecydowanie.
    Co do serii Back to school, duże TAK! Kocham takie serie.
    PS. obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://subeha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham ten film ! Byłam na nim w kinie i od razu się zakochałam ♥ Uwielbiam główną aktorkę (może dlatego, że grała w wielu filmach i serialach, które oglądałam), a Scott Eastwood jest dość przystojny ;) Film jak najbardziej godny polecenia :)
    Ja mam dużo ulubionych filmów, ale nigdy nie pamiętam tytułów :D Teraz przychodzi mi do głowy 'Hansel i Gretel- łowcy czarownic', 'Cyberbully' i 'Keith' ♥

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. The Nike Roshe Run Shoe is designed with a cushy midsole and premium upper for running-inspired comfort and athletic style for everyday wear.
    Nike Roshe Run Mesh Womens London flower jade Shoes
    NIKE ROSHE ONE BR The Sky Green White Women Shoes
    Nike Roshe Run Women Black Green Mesh shoes
    http://www.sportshoestyle.com

    OdpowiedzUsuń